Monday, 10 September 2012

SERABUT.....

assalamualaikum..

haih..tak tahu la kenape
rase serabut..serabai..ya Allah..
maybe one of the reason,esok keluar result UPS kot..
tapi that is not the most IMPORTANT..
kadang2..aku mengharapkan ade SESEORANG yang dapat faham aku
tak payah bgtawu ape masalah aku pun
die dah tawu..
last2,blog ni jugak jd luahan rasa..hadoiyaiiii!
ya Allah,,,ape nak buat ni??
rase mcm nak cakap ngan SYAZMEEN and NADIAH laaaaa
nak dorang sekarang gak!!!
tp ade DALIA my sis kat sini pun sebenarnye dah lebih dari cukup
she is the BEST :)

ya Allah
sesungguhnya,aku mengharapkan ketenangan dariMu
aku tak mintak lebih ya Allah
ketenangan itu pun dah lebih dari cukup
aku mohon ya Allah
dan kekalkan perubahan kecil yang aku sedang lakukan ini ya Allah
bantu aku :)

semoga hari esok lebih baik
amin :) :)


No comments:

Post a Comment